T.I. – You Know What It Is

T.I.
На музыкальном портале Зайцев.нет Вы можете бесплатно слушать онлайн песню «You Know What It Is» (T.I.) в формате mp3.

исполнитель T.I.

правообладатель Warner Music Group (Atlantic Recording Corp.)

жанр Поп, Рэп, R’n’B

длительность 04:47

размер 11.48 MB

битрейт 320 kbps

загружено server__92

You Know What It Is
04:47
feat. Wyclef Jean [Intro: Wyclef Jean (T.I.)] Ay boy, don't spill my drink boy, ba-lip! Now listen (Grand Hustle homie) Everybody report to the bloodclaat dance floor (ay, ay, ay, ay) Wyclef, "All Hands on Deck" - you love the beat? (Boy you know what it is, ay, ay, ay, ay, ay) Yo Tip, talk to me bloodclaat [Chorus: T.I.] I'm a real nigga homie, throw six figures on me Got a pistol you don't want it, boy you what what it is Ay, I'm way flyer, my pay's way higher If they ever mention sire boy you know what it is I got that drama, you don't want no problems Dial up that llama, boy you know what it is Ay, I get money, all I count is big money Dick is all she get from me, boy you know what is Ay, ay, ay, ay, ay, ay - boy you know what it is nigga [Wyclef] Yo T.I.P., let them likkle rap boys know how you livin [Verse One: T.I.] The wait is over, here we go again, I'm back into play Gon' sell another couple mil' and take it back to the A Gon' take that other couple mil' and put it back in the safe Five cash for the crib on the back of the lake I'm up in Crucial two-steppin with the gat in the waist T.I. ain't in the street no mo', fo'-fo', is that what they say? Don't even try him when you see him boy you have to be great Cause this pistol hit you in your face, your teeth they'll have to replace That's if you lucky nigga trust me, it don't hurt me to take 100 thousand to them Haitians you'll be murdered today, nigga [Chorus] [Wyclef] Yo T.I.P. some boys wan' playa hate Let them know who the King of the South is, talk to them! [Verse Two: T.I.] Well they sweatin when they see me, I'm apparently hot Had the album of the year nigga, Grammy or not Remember, all day I used to stay in the spot With two revolvers in my pocket, pitch a hand of that rock And now, chart toppin, ain't a car I ain't got I'm the number one customer at my own car lot You wanna know how much I'm makin, just imagine a lot You know I'm probably gettin more that you'd imagined I got Listen close, I need to know if you understand me or not Because you disrespectin me, you and your man'll be shot [Chorus] [Wyclef] Why y'all take shot, cause I'm movin? We'll pop you in your chest boy [Verse Three: T.I.] Well from the King of the South to the King of the States Ridin in a car you probably never seen in the states No idea how much yay I can bring in the states Hey you can get a hundred on 'em for a million today Frank Lucas ain't the only one who made a million a day But it's a American gangsta right here in your face And you don't wanna see P$C on the scene with a K You think you runnin up and robbin, that ain't even the case And just because you get away, that don't mean it's okay You a dead man walkin and I mean it, okay? Hey [Chorus] [Outro: Wyclef Jean (T.I.)] Some of them boys wan' talk 'bout they have done They guns sound like popcorn, ya When the King of the South (boy you know what it is) Get with the King of Haiti, big up Jamaica Expect this (boy you know what it is) Bloodclaat gorillas a-come out (hahhh, ay, boy you know what it is) And when that fire don't pop, come and gone We have big LONG machine guns then And when we pull them back (choppers'll hang you) BLAP, BLAP, BLAP, BLAP! Bap-bap-bap-bap-bap! You like the beat? (hahhh, they better) We can sell you one y'know (well bop ya head then, okay) Yo big up to Haiti! (hey!) I'm the king, all the way to the ATL (Bankhead, okay) Yo big up the whole South, East West North (Grand Hustle homie) Yo London! Japan (HEY) yeah (P$C) Yo Tip, respect (hahhh, yeah)
Текст песни полностью

Сборники