Реклама позволяет слушать и качать музыку бесплатно.
Сайт продолжит работу через несколько секунд.

Crooked I – Circle Gang Anthem (feat. Kobe)

Crooked I
На музыкальном портале Зайцев.нет Вы можете бесплатно скачать и слушать онлайн песню «Circle Gang Anthem (feat. Kobe)» (Crooked I) в формате mp3.

исполнитель Crooked I

длительность 04:19

размер 9.89 MB

битрейт 320 kbps

загружено MC.Searcher

Circle Gang Anthem (feat. Kobe)
04:19
I pledge allegiance to the flag of the United States of Ghettomerica Eh... fuck these haters nigga Bitch ass niggas Ya' know what I'm sayin' niggas C.O.B. or nuthin nigga (C.O.B.) Ya' naw mean nigga Fuck you nigga Cash over bitches Controlling our block Hey [x5] Circle Gang C.O.B. (Hey) [x4] I keep tellin' em that I'm the boss of the west They want to crown me spit king of the coast Flow meaner than most I speed by you like I'm Dale Earnhardt Sr I'm eager to boast middle finger No genius is closer, I'm deeper I feel your pain put your hands against the speaker Then I'mma heal your pain like an evangelistic preacher Fuck a whole song I give a damn if it's a feature Lyrics lifting these spirits high as cannabis sativa Haters pop off the ambulance will reach ya Them cannons will blam your face you'll be handsome as a creature (c'mon) Niggas lettin' evil thoughts travel in the ether They'll put you beneath the ground me and my animals will eat them (c'mon) An east sider on hot tracks are reppin a street fighter Bringing a mortal kombat to tekken Do not grab your weapons I deep fry 'em Reach and squeeze fire, please believe that I Mac 11's I used to paint pictures with my sixteens Now I spit plasma big screens Look at the vivid scenes Detailed enough to see the rivets in his denim jeans That's why they rep C.O.B. from here to da Phillipines (Sucka) Bandanas up report to your sargeant Slicin' niggas like a hot knife through da margarine You got a party let us march in Hey Tiko, we don't even need L or chico to barge in Now, now, now tell me where your motherfuckin chief at I got my 9 on my hip where the beef at My niggas we on the grind check the G stacks Smokin' with da seats back, high as a motherfucka' (hey) Now, now, now real niggas still do what they wanna do (hey) In the streets or the hood what you wanna do (hey) C.O.B. lil' nigga you don't want it foo The new west coming through Lil' niggas what you gone do I see these niggas claimin' Long Beach They ain't step they foot in the city In my city Crooked is Biggie They love me cause they know I put bullets in semis Talk shit when I'm full of da Henny And I'll pull it on any 'specially the funny sort This is a money sport I'm funneling funds out of town in a dummy corp I'm coming with guns putting rounds in the dumby corpse Wake up in bed up next to a head of a bloody horse Gangsta shit my niggas 'bout da bizness They try to say dat we killas but never found a witness Every witness around were straight scared shitless Fear froze if I do it then bounce with da quickness Real talk the life of a young boss Run across the street reach for the heat when it jumps off Knocked 'em off his feet leave them leakin' the punks off One false move in the beat that's how people become lost C.O.B. or nuttin' go get your tattoo Put it on yo flag too Music you could sag to Sack a dub bag to Load a chrome mag to Slap a hatin' ass fag too Yeah that too So when you see it on the shelf, yeah grab two C.O.B. dats me yeah dat's you Haters I need a reason to Kill you in your sleep that'll make my dreams come true Now, now, now tell me where your motherfuckin chief at I got my 9 on my hip where the beef at My niggas we on the grind check the G stacks Smokin' with da seats back, high as a motherfucka' (hey) Now, now, now real niggas still do what they wanna do (hey) In the streets or the hood what you wanna do (hey) C.O.B. lil' nigga you don't want it foo The new west coming through Lil' niggas what you gone do Circle gang, C.O.B.[x4] Treacherous Records Niggas
Текст песни полностью

Другие треки этого исполнителя

Сборники